Tuesday 25 May 2010

APA ADA PADA NAMA ?

APA ADA PADA NAMA ?

Namaku SHAHRATUL HIKMA BINTI ABDUL SAMAD
Diberikan oleh ayahku tersayang :)
well,nak cerita pasal nama neyh..dulu ayah aku penah gaduh ngan nenek aku coz dorang berebut nak letak nama aku. 
hehe. wat a funny! ;p
nenek aku nak letak name aku, ZHAHRATUL HIKMA
but ayah aku lak nak letak name aku, SHAHRATUL HIKMA
ta jao beza pon name yang dorang pilih tue..
beza pon sebab S n Z jekk
at last, mama ngan ayah g daftar gak nama aku SHAHRATUL HIKMA
pe lagi, start dari situ nenek tak suke sgt dengan ayah aku. 
haha
klaka la nenek nih. :)
tu pon nak merajok ouh!

APA ADA PADA NAMA ?

ayah kate nama aku bermaksud 
bungaku
dats y la dorang dapat anak sorang jew. 
hehe
rezeki takat tu jek
nak wat camne kan ?

bersyukur jela**

jd, marilah kita sama sama berfikir, mampukah kita menjadi seperti nama kita.
Kata orang bila orang panggil nama kita itu maknanya doa.

Jadilah seperti nama yang telah diberi kepada kita.
Walaupun kita tak berjaya menjadi seperti nama kita tapi sekurang-kurangnya kita mencuba.


**muhasabah diri sekejap, kan lebey baik :)
 **dats y aku ske letak nama aku SHARA BUNGA 

No comments:

Post a Comment