Tuesday 25 May 2010

dear fwens :)

to auni,miza,azmi n ryan.. if u can read dez..shara mohon maaf andai ada yang terasa hati ngan shara..shara mtk maaf kepada semua jugak...



SHARA PON TATAWLA SAMADA SHARA NEH PENTING KE TAK 
DALAM HIDUP KORANG :(



auni n miza,now da abes sem 2. shara polak cuty 2 bulan. rase rindu sgt kat korg berdua. dulu,ari2 dapat plok,dapat ciom korg...now,2 bulan ta jumpe. shara taw korg akan bz dengan next paper,BK. 
hope korg leh buat ok. i awez pray 4 u.
just miss korang sume! :(


aku manusia biasa yang kadang kadang buat masalah.mereka masalah yang akhirnya menyusahkan diri sendiri..aku bukan perfect.tapi aku memiliki kawan kawan yang sentiasa berada disisi aku...and silap nye aku adalah aku terlupa kehadiran dorang and akhirnya aku melukakan hati dorang...satu aje aku mntak maaf kan aku..aku taw mungkin susah korang sume nk terima aku macam dulu...tapi aku akan ubah segalanya..demi kebaikkan kita semua.

aku bertuah memiliki korang...biar x cantik dimata,.,.tapi indah dihati.korang kawan sampai mati.
baru aku sedar betapa dalam makna hidup antara kita..mungkin teguran tu sikit kasar tapi ia lebih baik sebab dah pun sedarkan aku.:)
auni miza ryan azmi...aku mintak maaf atas segala salah and silap aku...kalau aku dapat putar masa..akan aku elakkan pergaduhan antara kita...aku sayang korang.and bila korang xde..sakit weh.sakit sangat..
aku akan cuba perbaiki lagi sikap aku.aku akan buat yang terbaik untuk persahabatan kita.aku akan jage persahabatan kita sampai bebila..


bukan senang nak dapat kawan macam korang.:)
so last sekali aku nak cakap aku sayang korang sampai bebila..
terima kasih sebab sudi terima aku,,
aku sangat menghargai.:)
ikhlas dari sahabatmu,shara samad
i love you auni,miza,ryan,azmi :)



No comments:

Post a Comment