Tuesday 25 May 2010

mane satu neyh wehh ?

wah wah ! gilo sungguh~ bulan 6 aku sgt byk appointment oke.
1st june jek da strt nak kne dftar sem. 
SYUKUR ALHAMDULILLAH, aku lulus ke sem 3.
rase cam bangga gile la pulak.
padahal ta pndai mne pon.
hehe
apelah aku neyh. byk bunyik lak kan ?
da pas sem 3 tu, kire oke la. :)
bersyukur sgt !
ok ok, now we talk bout dez.
bende yg wat aku pening tok mencarik dwet yg byk! 
aiyoyo..botak aku bai. :(

1st skali ; g klate. p ore kawen. (kak tipah) act, rase cam nak tanak jek pegi.
sbbnye aku ta bese dok kg+ta bese tdo uma ore. 
hmm, cne ek ? sgt konpius. 
tapi suda dijemput oleh bakal pengantinnya sendiri.
nak korek dwet mne bai ?
dahla dwet kat bank taleh kuakan. susa gle~ :(
kak, sory if adek ta dapat nk g taw.
takut bz dgn sem baru jek.

2nd ; poie langkawi. wif fam. haha. 
terkejot aku ble mama menyatakan hasratnye nk g holiday 
bersama sama.
hanya kteorg bertiga :)
lame gle ta g holiday same same.
last g pon mase drjh bpe tahhh.
lupe lak.
tu pon g gunung ledang. 
hoho
mama kate 
"yaya, crik wet lebey sket ye. yaya support mama,
 den mama support abah"
erk ? terkedu aku seketika.
mane aku nk crik dwet neyh ?
bulan 6 ta lame lagi.
em,,,sory ma lau ta dapat g 4 dez month
mybe we will arrange 4 date yg laen.
sory gain.
ily mama <3
ily abah <3

3rd ; erk ? ni gile.
PANGKOR, GENTING n CAMERON. 
which one ?
huh ?
pening gle aku ngan korang neyh.
aritu, ahad (16may10) lepak jumma
korang kate mybe ke pangkor
org pon da de 15org
tapi, today (19may10)
korang kate len lak.
PLAN A la, PLAN B la.
and and and
.NOW.
PLAN C...
apekah ?
aku suda pening dengan kate kate korang
tarikh pon cam nk dekat da
hmm..
ade ke si gemok tu nak g CAMERON ?
huh ?
gilo ke ape neyh ?
babe, cameron is notink la !
tade ape ape oke.
well, we hope so..
jumaat neyh, lepak  lagi

hmm..hopefully sgt tnpa c gemok tuhh !
geram sgt kalau dye ade
dye asek nk menang aje.
geram der...
just aku plik
dlm mase terdekat neyh
dye cam kunun kunun baik jek dgn aku
haha
mengapakah ?
bukan ke dulu dye salu kutuk aku
haha
abaikan suda
mlas mao lyn.
lyn gitu gitu suda

pls take note ; if ramai ta g, shara pon ta join korang.
so make sure ramai yg akan pegi oke. 
n pls inform me ** ASAP **  
asyer, aku sure ko akan bace neh. sebab ko rajen 
bukak aku punye.
haha
papepon, jgn lpe roger aku.
hopefully, without wan n alia pon oke :) 
aman sket hendaknye <3
entry arini diakhiri dgn gmbar gile mase
 kat taska td :)

No comments:

Post a Comment